Reina

 


Vaig esperar a que es féra fosc,així podria conduir sense posar els llums del cotxe i cridaria més l’atenció. Arribí al número 28 del carrer Mollie Steimer, i vaig trucar al timbre, tal com m'havien indicat per telèfon, dues hores abans. Una veu femenina em va preguntar des de dintre sense obrir la porta.Sí, qui eres?Sóc l’assassí en sèrie que ha telefonat fa dues hores.Li obriren.Vaig entrar i pugí a la cambra. Ara passen les xiques. Em va dir la madame. D’acord, fa fred. I una vintena de sirenes, de tots els colors i totes classes, començaren a desfilar davant de mi, dient-me un nom inventat i donant-me dos besos, un per cada galta. Coses impossibles de recordar. Ja t’has decidit?Amb quina te’n vas? Amb Ariadna, 50euros. Ningú feia preguntes de més ni calia donar més explicacions. Totes sabien que si jo follava amb alguna, a l’altra punta de la ciutat,o bé del país, moriria una panerola humana.O això somiava jo, cada nit.Ariadna va entrar al cap de 15 minuts.I es va asseure a un costat del llit de la cambra, la qual tenia una decoració budista. Això a mi em va fer gràcia.Ara et contaré una història.Una història de terror?Sí, de terror, almenys per mi. Fa 11 anys que no folle. Diguem-ne que la meua anterior parella, l’última , tot i que sempre li vaig ésser fidel, perquè jo sóc un romàntic i l'estimava molt,ella-dic- es va pensar que m’estava follant a mitja ciutat i ...Em va fer la guerra. Es va dedicar a rebentar tot el meu cercle d’amics i familiars, també coneguts. Ara fa 11 anys que sóc sol.I com has sobreviscut?Fent l’alemaneta; Aleeee, maneta!Riguérem un poc. Ella se’n feia càrrec.Era una professional.Hi ha dones molt males.Mira,no. Hi ha homes dolents i homes bons, i dones bones i dones no tant bones. En tot cas hi ha persones males que en determinats moments fan actes puntuals bons i al contrari.I què vols que faça jo?Veuràs, de pensar en gitar-me amb alguna dona, entre en shock, em bloquege. Mira’m, estic tremolant com un flam en una discoteca! A més, en aquestos 11 anys, he tingut oportunitat de conèixer dones noves, però d’alguna manera el meu subconscient ha fet que la cagara, perquè no estic gens preparat.No eixes als bars llavors?No, Ariadna. Per la nit només hi ha farlopa, alcohol i gats pardos. I jo passe de tot això. L’ideal seria que m’agafara una dona bona i amb tranquil·litat i paciència...Bé, em curara. Però l’amor és una utopia, no és per mi.No. L’amor és el més gran que hi ha, no digues això.I a mi em va sobtar que una prostituta tinguera més fe en l’amor que jo mateix. És cert, perdona, he intentat posar-me la carassa de cínic, però sóc, en realitat un somiador.Ara sentia una tendresa infinita.Gràcies, Ariadna. Tu fas açò per mi, jo també faré una cosa per tu. Veuràs, per mi abans eres persona que dona, per tant no faré res que no vullgues que faça, i no vull que faces res que no vullgues fer. Per mi, com si ens quedem ací,fent un barret i no follem. A més el més segur és que no ejacule, ja et dic que estic traumatizadet.Ariadna mirava amb una cara entre divertida i tendra, i com estenent un fil invisible cap a mi, dintre el laberint del minotaure,va començar a llevar-se el sostenidor . Després les bragues. Vine ací.Em vaig despullar i vaig seure al seu costat. No et toque que tinc les mans gelades. Vine . I m’agafà les mans i se les fregà entre les seues. Ja et calfaràs. I em va posar un preservatiu amb la boca. Als cinc minuts ja estava ple de calor, ella es mossegava els llavis per tal de no gemegar. Vaig intentar besar-la. Va apartar la cara.No em beses que m’enamore.I així va transcórrer la mitja hora. Ja t’he dit que no em correria. No m’ho tingues en compte, ets una dona molt bella. Tu creus? Sí. Torna un altre dia. No tinc tants diners, reina. No passa res. Pren el meu telèfon. Com et diuen? Bauçà, Miquel Bauçà. I a tu? Ariadna. Ja, bé, el que vullgues. Ets encisador.I igual que tu no m'has mentit, jo tampoc. Lliures de tot convencionalisme social ni de la seua dosi d’hipocresia, sense enganys , no pugueren tindre desenganys, eterns com una vida efímera.Tot ho recorde mentre Ariadna va estenent la roba i ens preparem per eixir a dinar fora. Hui fem vint-i-cinc anys de casats

Comentarios

Entradas populares de este blog

Presentació

Palestina

Primer de Maig